Posted on Wednesday, June 2, 2010 2nd journey to KL

~dari jitra ke pudu~..

pergi makan di nasi kayu kandar tropicana..
dibelanja oleh saudara engineer khairul@ensem boy...

then balik rumah halim...
pagi bertolak ke cyberjaya..
for 2nd interview di SKMM..
seriously aku xmengharap apa2..
segalanya hancur lebur..
apa yang aku jawab tadi pun xtahu lar...
ngarut ja banyak..
melalut..
BI telah la..mang ke laut..huhuhu..
ada rezeki ada lar..
kalau x pun, anggap best exercise for the coming interview...hukhuk

untuk menceriakan hati yang gundah gulana..
kami p KL..Pavilion..
jumpa saudara azfar kat sana..
then layan muvie Shrek 3D..
layan beb!!
seronok2!!..
thumbs up!!
isi perut kat KFC..
lepak2 jap kat pavilion..
kemudian bergerak ke rumah saudara fitry kat cheras..

macam besa..
berborak rancak dengan uncle kamaruzaman...haha
gelak tawa..
bertolak balik pukul 11...

hmmm...esok pagi dah nak bertolak balik ke kedah..
sempat jumpa member yang ada kat sini..
kecuali rumate aku..
kelantan punya pasal, kasi chance lar..hahaha...

*special thanks to halim's family sebab kasi tumpang berteduh...
*thanks jugak kat halim yang jadi pilot aku sepanjang aku disini...hehehee

~dari hentian duta ke jitra~

Post a Comment