Posted on Sunday, November 29, 2009 kalah lagi...

tepat pukul 6 ptg, sesudah pergi ke kenduri kahwin kawan aku (assaqafi dan wani), aku, pit cin dan faidi terus bergerak ke gelanggang pertarungan, iaitu pacific star parade..tingkat atas bahagian hujung..gelanggang itu ialah gelanggang bowling!!
sesudah membayar RM12.50 seorang, memilih kasut size 7, terus bergerak ke lane 18, bersebelahan sekumpulan wanita..haha...seperti biasa aku memilih bola 10...
dengan penuh harapan, aku sebagai pemain ke 2, bermula dengan baik sekali..strike dan spare..namun nasib tak baik..di hujung permainan aku bermain teruk..akhirnya habes game pertama, aku score 117..
bermula game kedua, dengan azam yang baru..kali ini aku bermula teruk..aku fikir, bila bermula teruk, pasti pengakhiran aku akan bagus..namun, semakin teruk..akhirnya aku hanya mampu dapat 106..
dengan mengumpul 223 point, aku ditempat terakhir..kecewa dan geram..aku akan balas dendam masa cuti raya cina nanti..huhu..
p/s:aku masih ada fantasy..top of the table..haha

Post a Comment