Posted on Saturday, November 14, 2009 my first posting..

3.37 am..location: aum's room..budak2 dua orang ni dah tidur..
tinggallah aku kesorangan melayan internet..
esok awal pagi pukul 8 (awal ek) ada induksi..
dengan harapan aku tido bilik budak2 ni dapat lar aku bangun awal..haha..

okey lah..ni first time aku post kat blog aku..
aku pun masih baru lagi dalam blog memblog ni..
semua ni hasil terpengaruh dengan kawan2 aku..huhu..

segala hal akan ku luahkan di sini..
ini akan ku jadikan medium penting..
bagi meneruskan perjalanan hidupku..
ewah-ewah...
hahaha..

anyway...
hari isnin ni aku akan bertolak ke bandung, indonesia..
excited + bimbang...
ni lar 1st time g oversea and 2nd time naik flight..
bercuti dulu..balik kampung tolong family banjir..
korbankan mana yang patut masa raya nanti..
and then sambung perjuangan psm aku...

yeeeeeehaaaaa!!!!

Post a Comment