Posted on Saturday, March 13, 2010 Segalanya bermula di sini...


Malam ABC: First time aku perform atas stage dalam DSI



2nd time: Malam Pra Graduan..duit poket sulong..NC pun datang


Besama Pengetua KTC: PM Dr Yahya bin Buntat..seorang yg sangat supportive..

Persembahan di malam MPG: Segalanya bermula di sini

Itulah antara sedikit sebanyak pengalaman sepanjang 2 show yg telah aku join bersama group ni..pada mulanya, aku bukanlah ahli sebenar band ni..tapi segalanya bermula pada 1 petang apabila aku bertanya:

aku: weyh, ada alat muzik kosong untuk aku main x..mcm seronok jer perform..
S33: ehh ada2...ko nak main alat ni x?(sambil menunjukkan alat kecing-kecing..huhu..aku sendri xtahu nama alat tu)

dari saat itu, maka bermulalah story aku sbg seorang anak seni..hahaha...

Profile Akustigatiga:

Vokalis: Ammar Fadhli (ammar)
Guitaris 1: Faiz Asraf (bonzer)
Guitaris 2: Hadi Saputra Utama (Hadi)
Bongo: Hafizuddin (aben)
Kecing2 + 2 bola2 telor: Nasrun (boy)

sebarang tempahan persembahan, boleh menghubungi manager kami, saudara aben(kasi promote sikit)..hehe

p/s: sangat suka lagu kopi dangdut versi akustigatiga




Post a Comment