Posted on Thursday, March 18, 2010 Waktu dan masa...

Dah pkul 2.00 am..
masih membuka mata..
mengadap komputer..
sambil memikir mana 1 kerja yg patut aku buat..
pagi ni pkul 8.30 ada presentation optic..
sampai t/hari..
graf comparison belum buat lg..
mknanya poster masih belum boleh buat gak..
GUI xketahuan lagi..
present 24/3/2010...
xlama dah..ari rabu depan ja..
hujung mggu ni degree++ Primavera pulak..
confirm siang xleh wat kerja..
malam letih..tido awal..
nanti sedar2 dah isnin..
habes exhibition..
start wat theses, grand dinner, final exam..


hmm...nasrun nasrun..
banyak betol yg berfikir dalam kepala otak..
dapat siap x projek aku??
present exhibition macam mana??
leh grad x??
final exam sempat cover x??
aku leh perform x sem ni?
apa aku nak wat pasni??
bila aku nak kawen??hahahaha...

thinking..thinking and thinking.......

  1. aku plg ta taham soklan ttg bile ko nak kawen tue woi!
    hohohohohoh

  1. hahaha..
    bab tu kna pkir jugak..
    hhaa

Post a Comment