Posted on Thursday, April 15, 2010 big SORRY from big L...

..cuyyyyehhhh!!! + team gossip boy k9 12.00 tgh malam.....

sori banyak2...aku xdapat tunaikan permintaan korang!!
i can't make it...
i can't to that...

sejak dah semakin ke penghujung..
semakin banyak pulak nampak pasangan2 berjalan2 bersama..
a'a ya x ya jugak..
dah hujung sem kan..
so suma menghabiskan masa bersama..
ni mesti pasangan jauh ni..ya x??haha...

maybe betol kot apa member aku cakap..
sekarang dah masuk musim mengawan kot..
hahahaha...

xpun semua menyahut kata2 NC..
mesti kat UTM jumpa pasangan..
kalau xdikira gagal..
so tahniah lar!!
kepada yang dah jumpa..
hehehe...

harap2 korang dapat kekal ke akhir hayat..
terutama kapel2 kelas SET..
dah kawen jemput OK!
kalau nak aku jadi pengapit..
ok ok jar..
booking dulu..
takut penuh..haha..

jangan jadi macam aku plak..
the output is zero!
huhuhu...
sedih2..

bila lar kan masanya kan..
setahun lagi kah?
2 tahun?5 tahun?
ataupun xkan ada??
haha?!
astaga...mintak simpang lar..
nak la ada peneman..
susah dan senang..
kalau xdak apa susah..
mak kan ada..
mak , tlgkan carikan untuk bang un..
hahaha..

2 tempat kosong yang menjadi tanda tanya..

"......(tempat kosong).... bin/binti Mohamed Nasrun"


"aku terima nikahnya ......(tempat kosong)....dengan mas khawinnya ......(tempat kosong)...., tunai"

ha nervous x??hahaha
teruja pun ada..


teringat kata2 member aku semalam:
bukan senang tau..
nasihat dari perantauan ni..hehe

"setiap orang ada jodoh masing2..cuma macam mana kita nak convertkan jodoh tu menjadi jodoh yang sebenar (menjadi realiti)"..


thanks sifu!!!

letih dah..
emm..
sekali lagi..
cuyeh sori banyak2..
permintaan xtertunai..
aku xboleh lar..
macam jalan yang salah ja..

nak masukkan gear ke depan..
atau masukkan gear reverse..

hukhuk....

  1. haha..rilek dude..it's juz a beginning.. u still have a long journey ahead..
    juz keep believing everybody has their own soulmate@jodoh..bnd 2 dh termaktub.
    yup, kite mmg diberi plhan utk memilih..tp DIA sebaik2 pemilih..kite kne yakin ape y DIA dh tetapkn utk kite..
    sbb DIA lbh knal sape kite..yakin la pd DIA..
    to cuyeh..stop ur 'hijack' idea..haha..

Post a Comment