Posted on Thursday, April 29, 2010 to all my friends..

to all my frends..


di sini...saya mohamed nasrun osman
menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf..
atas salah dan silap..
sedar atau tak..
sengaja atau xsengaja..
sepanjang perkenalan kita..
semoga..
dengan izin dari-NYA..
kita semua akan dipertemukan lagi..
insyaALLAH...

ni mungkin entry terakhir aku di UTM..
besok aku dah pulang ke utara tanah air..
kembali ke tempat asal..
setelah mengembara 4 tahun di johor..
lepas ni dah susah nak online..
dah susah nak post dah..
kat umah xda tenet..
kena g cc...

baru balik ambik tesis yang dah siap jilid..
besok pagi ambik sign supervisor..
hantar moto PDA aku yang dah lama berkelana di sini..
hantar paper yang buat cukup2 makan jer...huhu
packing barang...
then pulang...

4 tahun disini...
macam2 pengalaman dan perasaan...
memang keputusan memilih utm untuk sambung belajar..
keputusan yang tepat!
walaupun sdey tandas dan bilik xsama macam dalam brochure..hahaha
betollah apa yang dikata..
zaman belajar lah zaman yang paling best...

umm apa aku nak wat pasni..
masih konfius..blur..
xtahu nak kerja ka..
sambung belajar ka..
tanam padi ka..huhuhu
decision making lemah lar aku ni...
tolong2..!! :(

so..kata2 akhir aku..
selamat menempuhi alam pekerjaan kawan2 ku...
dan yang nak pursue study, gud luck okay..
teruskan kecemerlangan anda..
dah berjaya jangan lupakan aku k..
dan kalau kawen jangan lupa jemput wokeh....

"bertemu dan berpisah adat manusia biasa..hilang dimata tapi dihati tidak lupa..berdoalah kita agar aman dan sentosa..semoga berjumpa kita disuatu masa.."

ummmmm....
selamat tinggal utm..
selamat tinggal johor..
selamat tinggal SET..
selamat tinggal semua...

salam kenangan dan perpisahan..
ikhlas dari nasrun@boy@own@ateh

~SAYONARA~ :)

  1. oooo...myyyyy...oooooo....myyyy...so sad.tape.kite akan jumpe lg ok...x-labmate!

Post a Comment